poniedziałek, 28 maja 2018

Kominek cz III

No sami powiedzcie, że poszło, jak na nasze możliwości szybko:) Generalnie kominek jest skończony. Czekam teraz aż wyschnie sztukateria aby całą górę pomalować. Co prawda świtają mi jakieś przecierki:), postarzanie ale to już Pikuś.

Zaczęliśmy od przycięcia listw pod sufitem. Takie same są przy obudowie karnisza. I takie też planuję (znaczy się czekają na montaż) w całym pokoju.


Całe 2 godziny pracy ale co wysłuchałam to wysłuchałam:)


Nie ważne, że późno jak już kleimy to kleimy co by się Komuś nie odechciało. No i w końcu moje marzenie sztukateria jak za dawnych lat.



Na tym etapie byłam już cała szczęśliwa chociaż oczy już się zamykały:).


I tak czekał do rana. Bo rano już mogłam sobie znowu oko nacieszyć:).







Elementy gipsowe nadal schną. Po kolorze można stwierdzić na ile są suche. Na poniższym zdjęciu suchy kawałek listwy (ta na dole) i przyklejone nadal mokre.


Jak wyschnie czysta kosmetyka, czyli uzupełnienie braków i wyszczerbień czyli sama przyjemność:).


..... marzenia się spełniają. Czasami trzeba na nie poczekać.......czasami trochę dłużej.........a i zdarza się całkiem szybko:)

Najważniejsze aby z nich nigdy nie rezygnować ............. i zawsze je mieć.

Na kominek odstawiłam wszytko co by mi pod rękoma się nie plątało. Póki co nawet nie myślę co na nim poustawiam. Cieszę się po prostu, że jest. W pokoju jest jeszcze trochę do zrobienia. Zastanawiam się nad drzwiami odnawiać czy takie zostawić? Listwy pod sufitem przykleić, mam nadzieję, że już w tym tygodniu. Nie planuję. Z planów najczęściej nic nie wychodzi. Przede wszystkim jest ogród. Nie chce się wracać do domu a weekend jakoś tak magicznie szybko się kończy...
przyjemności na cały tydzień:)

9 komentarzy:

  1. Kominek przepiękny , bardzo podobają mi się takie klimaty. Prawdą też jest to aby nigdy nie rezygnować z marzeń - moje motto. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuje.
      również pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Kominek zachwyca:))co do marzeń to święta racja,trzeba je mieć i powolutku spełniać:))nawet jak komuś wydają się śmieszne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje
      Ile ludzi tyle marzeń.I oby tak było zawsze
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Tak to prawda...Super wyszło...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. No po prostu cudnie... ale że tak będzie, wiedziałam od samego początku. Zachwyca mnie wszystko co robisz w swoim domu <3
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa ale również za wiarę w nasze możliwości:)
      również ściskam mocno

      Usuń
  5. Powiem tak : Dzieło sztuki Alu. Masz talent niebywały. Jeszcze to lustro takie stylowe. Coś niesamowitego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje.......