piątek, 22 stycznia 2021

kredens w łazience - eklektyk część II

 

 

Stan w jakim przywiozłam go do domu jest tutaj

Wątpliwej urody, w stanie agonalnym ale dla mnie zjawiskowy. Mnóstwo pracy:

1. wyszorowany ...... ten "zapach" po prostu zabijał

2. odrobaczony - nie wiem czy byli jacyś "lokatorzy" czy nie ale nie ryzykuje

3. dorobiony dębowy blat  - pozostał mi z kuchni kawałek

4. dokupione toczone podpórki pod górę 


5. dokupione nogi

6. listwa dolna również zmieniona - nie miałam możliwości dorobienia kawałka, który brakował.

Kupiliśmy odpowiednią wielkościowo listwę, brzeg przejechany został frezem, docięta i doklejona w dolnej części kredensu.


 7. fragment korony kupiony na starociach (to te stare drewno) a muszla i guziki nowe.

Listwa miedzy muszlą a resztą korony dorobiona przez nas. Brakuje jednej koperty no ale wszystkiego mieć niemożna:)



8. dodaliśmy również  listwę w tej tylnej części między górą a dołem kredensu oraz stolarz dorobił brakujący prawy dolny front

Myślę, jeszcze czy nie wstawić tam jakiegoś starego mocno lustra?

9. zmieniłam okucia

Za bardzo ich nawet nie czyściłam z farby bo takie mi odpowiadają.

 

10. brakowało.... może dwóch małych guzików na pilastrach - udało mi się dokupić nowe.

 




I mój artystyczny nie ład:). Te dwie kule to tak są postawione bo myślę czy przypadkiem nie za dużo kombinuje.... no ale podobają mi się więc już są pomalowane ....

Stał tak sobie przez jakiś czas pomalowany farbą kredową...... Czekał aż w końcu uznam, że to jest to. Już nie raz byłam pewna co do wykończenia jakiegoś mojego mebla a po kilku dniach szlifowałam od nowa bo to jednak nie było to. Nie jestem zwolennikiem białych mebli ale w takim kolorze kredens bardzo mi odpowiada. Jest zawoskowany. Stoi w łazience nic się z nim nie dzieje.

Zdjęcia chyba najlepiej oddają cała wykonaną prace.

 .....................

nie lubię pisać to nie moja bajka........

obiecałam pomyśleć ..........

uwielbiam starocia  ........nawet jak są bardzo zniszczone

jeśli tylko potrafię to ratuje 

Chciałabym pokazać, że samouk taki jak ja przy pomocy Męża w zasadzie bez wielkich narzędzi może coś zrobić.

 


6 komentarzy:

  1. Jest piękny...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu, jestem pod wrażeniem!! Cudnie mu w bieli!:-) Bardzo miło tutaj u Ciebie!
    Czekam na jeszcze...
    Całusy!
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. No i doczekałam następnego wpisu😁... Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny mebel. Przypomina mi kredens z domu babci.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje.......