czwartek, 2 maja 2019

OGRÓD wiosna 2019

Mój kawałek raju:)











Została mi tylko jedna trawa do przycięcia i mogę brać się za cięcie iglaków. Strat za dużych po zimie w tym roku nie mam. Kosodrzewina jedna wypadła, jałowiec coś choruje - a to taki od początku ogrodu więc trzeba bliżej się przyjrzeć. Wrzosy mam trzeci rok, co roku jesienią dosadzam (.....chyba ze strachu jak przetrwają zimę) kolejne. Ta wiecheć na środku (zdjęcie po wyżej) to brzoza. Od jakiegoś czasu tnę tak radykalnie na wiosnę i nic z nią nie robię do kolejnej wiosny i nie tylko z nią. Generalnie tnę mnóstwo roślin. Wychodzę z założenia, że skoro głównie ja w nim pracuję to musi być tak "prowadzony" abym mogła sobie sama poradzić z pracami.........za wyjątkiem przesadzania gabarytowo dużych roślin:). A po pracach wiosenno-porządkowych już mam plan:) i kilka roślin do przesadzenia się kwalifikuje. Pracy mnóstwo. Im więcej czytam i oglądam tym więcej błędów widzę u siebie. Jest mnóstwo takich, które już nie jestem w stanie poprawić ale jest też mnóstwo takich, które już poprawiłam a kolejne poprawię. Tak bywa jak do ogrodu zabiera się totalny laik. Na nudę i brak zajęcia narzekać nie mogę:) a i swojemu M czas zorganizować dam radę:)
Czasami tak mnie wyrzuty sumienia chwytają, że jak siedzę (czytaj pracuje) w ogrodzie to w domu nic się nie robi.....niestety. Doba nadal ma tyle samo godzin a i rąk więcej nie mam.
Fenomenem jest dla mnie fakt, że mimo  mnóstwo pracy w ogrodzie i wracania momentami tak zmęczona, że na drugi dzień mam problem z chodzeniem jednocześnie jestem tak wypoczęta, że czekam kiedy znowu mogę do niego wrócić:)

                                                                                                    pozdrawiam serdecznie


6 komentarzy:

  1. Piękny ogród, bardzo podobają mi się te ciemne tulipany.:) Pozdrawiam serdecznie Alu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest Twoja wiosna:))masz piękny ogród:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie jest w Twoim raju . Ja dużo przycinam iglaki . W szkółce właściciel mi powiedział ciąć i nie żałować , aby były ładne. Miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki ogród to prawdziwy skarb w naszym domu.
    epilacja laserowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ogród, widać że dużo pracy Pani wkłada w ten ogród. Czekam na zdjęca z tego roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje.......