niedziela, 19 listopada 2017

Powolutku, w swoim tempie

Tak mi swego czasu napisała Hani. Miała 200% racje. I nie koniecznie przyczyną jest to, że oboje pracujemy czy fakt wykonywania samodzielnie wszystkiego. Przestałam się spieszyć, często i gęsto sama muszę dorosnąć do zmian. Musi się jakoś tak poukładać jak to ma wszystko wyglądać, część rzeczy musi się trafić:)......

Cały dom jest wypadkową głównie moich upodobań bo i ja wszytko wymyślam........

Nadszedł czas na remont w pokoju młodszej latorośli. Obiecałam mu w ubiegłym roku ale jakoś nie poszło. Wszystko tak magicznie przeciąga się...... 
Pokój był z serii " pouczymy się u twojego młodszego brata...". Nawet nie mam zdjęć znaczy się gdzieś mam ale nie wiem gdzie. Bo jak powiedziałam zabieramy się to tapeta była już częściowo zdarta:) 
Znalazłam tylko takie




Zależy mi na tym aby Panowie obaj mieli pokoje jakie Oni chcą. Co nie oznacza, że czegoś nie mogę przeszmuglować:). Umówmy się różowych zasłonek nawet nie próbowałam:)
Mikołaj miał w zasadzie jedno życzenie piłki na ścianie. Tapety z którą coś bym wymyśliła nie znalazłam ale fototapetę i owszem a co dalej?

Dla mnie taki charakterny i bardziej w stylu męskim jest beton. Bardzo mi się podoba ale cena stanowczo już nie. Chodzi mi tu o te specjalnie przygotowane preparaty. Przekopałam necika i doszłam do wniosku dam radę. W swej naiwności poszłam tak daleko, że nawet spróbowałam.






Tu już mi się podobało


Ale to miał być beton a nie ala stiukowa. Te moje powyższe poczynania to efekt naoglądania się klik
No po prostu bajka co nie?

Poszłam do szpitala, wróciłam z lekka się ogarnęłam i zabrałam za poprawki. Łatwo nie było. Pierwsza warstwa tynku maszynowego z farbą i efekt mizerny.


A tu już niczego sobie.


Jakby beton prawda?


Mikołaj dostał bieliźniarkę po swojej prababci Ani. Zdjęcia jak wyglądała zanim ją odnowiłam gdzieś mam..... Miała na pewno górkę. Nikt nie może mi powiedzieć jak wyglądała wiec składam ze zdobycznych elementów. Ten który stoi na niej przyjechał niedawno. Jest tylko umyty. Najprawdopodobniej to fragment z innej bieliźniarki.





Komoda ....... rzecz ujmując delikatnie wyrzucona a dla mnie zdobyczna. Panie Januszu bardzo dziękuje. Ja ją dostałam do spalenia. Całą drewniana z okleiną dębową. Jak spalić? Odnowiona, wyszlifowana, zmienione uchwyty, kluczyny pomalowane na czarno. Czekam jeszcze tylko na nowe nogi bo brakuje jednej.





Szafa przestawiona z łazienki. Znalazłam ją w mojej piwnicy jak wprowadziliśmy się do domu.


Mam zdjęcie zanim z nią zrobiłam porządek, była czymś czarnym oblepiona. Po dacie widać ile lat stała w łazience.



A tu drzwi skończone. Brakuje tylko klamek bo szyldy też już mam. Klamek, które będą mogły być zamocowane po założeniu szyldów. Wcale to nie taka prosta sprawa. Muszą mieć dosyć długie "bolce". Nie mieliśmy tylu opasek aby zamontować na wszystkie drzwi z każdej strony więc od pokoi są zrobione na wzór starych z.... listw przypodłogowych.


Takie mieliśmy drzwi przed wymianą ale drzwi to długa bajka, która trwa....niestety.


Fototapeta też już jest położona brakuje mi przy niej jakiegoś wykończenia. Jeszcze go nie znalazłam wiec pokaże jak już coś wymyślę. Chciałabym jeszcze zmienić panele. Tych po prostu nie cierpię. To jedyne jakie nie zmieniłam po przeprowadzce. 15 lat już się z nimi męczę. Znalazłam bajeczne klik lub te klik . Pozostaje jeszcze biurko, materializuje się pomalutku. Za dużo wymyślam drewniane, eklektyczne, podoba mi się drewniana żaluzja....

I tak minął kolejny miesiąc. W tzw między czasie powstało jeszcze kilka rzeczy (bo 3 miesiące bez wymyślania niby trwają)  takich tylko zrobionych przez mnie.
Dłużej nie zanudzam bo jutro rano wstać muszę. Spokojnej nocki życzę
pozdrawiam serdecznie
Ala

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się Wasze zmiany podobają:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuje. Jeszcze trochę w pokoju brakuje ale już jest taki nastolatkowy:)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Sciana super a mnie naszło też na beton ale na blacie kuchennym,będzie jak mój M sie dowie........tez lubię dziesięć rzeczy zacząć i pomalutku kończyć bo grunt to WSZYSTKO W SWOIM CZASIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blacie też oglądałam, super wygląda. Z tym, że chyba trzeba go jakoś zabezpieczyć..... tak mi się wydaje.
      Ci M to się zwykle ostatni dowiadują:) nie można ich przecież stresować:) co nie?

      Szafa zapowiada się pięknie:)bardzo w moim klimacie. Niecki szukam od dłuższego czasu. A z "Pani która ja sprzedaje uśmiała się do łez, że znalazła sie głupia baba🤑 która coś w tym widzi bo ona😲 tylko kupę lekko śmierdzącego drzewa i o to chodzi dla jednych śmieci dla drugich skarby" zgadzam się całkowicie.
      Takim sposobem mam już dwa kredensy w piwnicy:)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Alu Kochana:-) Jak ja lubię te Twoje zmiany i wszystkie domowe działania i metamorfozy:-) Szafa, bieliźniarka, ściana, drzwi, cudne!!! Kurczę, już zaczęłam rozmyślać, gdzie mogłabym taki cement położyć:-) Piękną niespodziankę zrobiłaś mi na weekend! Będę tutaj sobie zerkać i podziwiać... A resztę dopiszę sms-em:-)
    Całusy!
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...beton oczywiście:-)
      H.

      Usuń
    2. :)będzie pięknie się prezentować z bielą.
      Ta taka niby stiukowa też niczego sobie, cały czas o niej myślę..... Coś mi jeszcze w niej nie pasowało ale chciałabym taką gdzie w domu mieć:)
      Czekam na sms:)
      ściskam mocno

      Usuń

Dziękuje.......