poniedziałek, 25 lutego 2013

Prezenty.....i zdobycze z SH



Zacznę chronologicznie…..

Kolejny rok został dopisany do mojej metryki…… jak co roku 20:)))
Z uwagi, iż „wszystko już mam”, tak bynajmniej twierdzi moja rodzinka, często i gęsto dostaję po prostu kasiorkę. Ja listę marzeń mam sporą:))), pewnie jak każdy. Jednak moja jakoś się nie zmniejsza, nawet wówczas gdy jakieś marzenie się spełni.

Jednym z nich na mojej liście był wianek a w zasadzie wianki, na które zachorowałam oglądając odcinek mojego ulubionego programu "Maja w ogrodzie" .
Kasia wspomniała o tendom, gdzie można takie cuda zakupić. I pierwszego maila wysłałam, myśląc, że piszę do Kasi, do Moniki ...."Zakochana w Pani wiankach". Obie Panie prowadzą wspomniany sklep internetowy, gdzie można różne cuda znaleźć...................ja w każdym bądź razie znalazłam.
A to moje spełnione marzenie :)), które przyszło dokładnie w moje urodziny. Dodam, że Panie wiedziały, że to mój prezent urodzinowy.




A tak prezentuje się z zewnątrz, zaglądając przez okno do werandy


Swoją drogą to ogród Pani Danki jest po prostu cudowny, odsyłam miłośników ogrodów to wspomnianego odcinka, naprawdę warto.

Aby nie uskuteczniać chwalipięctwa na całego resztę prezentów zaprezentuję inny razem.......

Urodziny i po urodzinach, a tu mąż przynosi paczkę, którą odebrał standardowo, Pan Sąsiad (dziękuję Panie Andrzeju).
Mąż mówi: „paczka do Ciebie”, ale jaka paczka? Przecież ja nic nie kupowałam? Uśmiech mojego szacownego M. W zasadzie nic nie powiedział, ten uśmiech nr 386 oznaczał nic innego jak „skleroza nie boli”. Ale jak się ma 20 lat już od co najmniej kilkunastu to można i nie pamiętać, prawda:)))?
Nadawca............ i mnie oświeciło:))))
Nie, nie zamawiałam nic……..
Paczka przyszła od Agnieszki
Dostałam pojemniczki na przyprawy z serii Sweet Home, które idealnie wpasowały się w moją kuchnię oraz ......następnym razem. Aga, DZIĘKUJĘ to za mało !






Kolejny wątek z cyklu "wyszukane" :)
Figurkę przygarnęłam jakiś czas temu. Jakiś pomysł na nią miałam i nadal mam. Docelowo jeszcze nie stoi na miejscu zaplanowanym dla niej ale stoi na super, bynajmniej moim skromnym zdaniem „postumencie”. Jest on trafieniem mojej Teściowej za bagatela całe 2zł w SH. Babcia się wykosztowała, prawda?:))) Generalnie ma Kobieta szczęście do różnych cudeniek za miej więcej takie pieniądze. Z czego zarówno ja, jak i moja Szwagierka bardzo się cieszymy. Mamuś DZIĘKUJĘ.




 
Ten niebieski jakoś mi tu nie przeszkadza ;))

Nie mogłam się oprzeć aby nie pokazać, jeszcze nie skończonego ale już poskręcanego wieszaka na ręczniki papierowe. Wykonanemu m.in. z ……. 

 

tak wałka do ciasta (jak to mówią górale "bijocek na chłopa" ;))


Sam wzór góry ściągnęłam z krzesła.

 
Swoje miejsce wieszak już ma. Musi jednak poczekać na mały, a może i ciut większy misz masz w kuchni……zaraz po komunii Mikołaja.
Rączki mnie jednak tak coś swędzą i wszystkimi siłami muszę się powstrzymać aby nie rozwalić kuchni na sama komunię. Dobrze, że to już tylko 2 miesiące :)

Dziękuję za odwiedziny
Pozdrawiam serdecznie
Ala

PS. Nad jakością zdjęć pracuję. Nie potrafię poradzić sobie z O mnie, Ktoś może mi pomóc?

6 komentarzy:

  1. Aluś-tyle różnosci,że nie wiadomo od czego zacząć!!
    Pop pierwsze to wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!!20-ych oczywiście!!!
    Cieszę się,że paczka dotarła.Nie odzywałas się więc myślałam,że paczka zabłądziła. Słoiczki idealnie u Ciebie pasują!
    Wianek piękny! Nieustająco podziwiam wianki p.Moniki, chociaz powiem Ci ,że ten który mam od Ciebie podobny...
    Figurka za 2 zł? No nie mogę.....
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim samych radosnych chwil i spełnienia marzeń z okazji urodzin :)Sprawiłaś sobie tyle fajnych gadżetów ,że nie wiem na co patrzeć !Oczywiście wszystkie bardzo mi się podobają ale najbardziej bijocek na chłopa ,świetny pomysł!!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty!Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    I zapraszam serdecznie do nas na wianki, drzewka wielkanocne i wianuszkowe candy:-)
    Pozdrawiam
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, hej wlasnie napisalam @
    Wianek piekny, sama podziwiam sklepik dziewczyn i wszystko co w nim jest, niezwykle udany wybor.
    Aga piekny prezent ci sprawila, mam calkiem podobne pojemniczki ale tylko na pieprz i sol.
    No i wieszak, super, fajnie cos samemu stworzyc, prawda to sprawia wiecej radosci.
    Jesli chodzi o zdjecia to robisz je chyba po zmroku??? Lepiej bedzie przy pelnym slonku, bez lampy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu pieknie u Ciebie:) bede czesciej podgladac,:) zapraszam tez na moje poczatki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje.......